maandag 23 april 2012

[NEWS] Happy Feeling Brownie





Mijn weekend was er weer zo een als vele weekenden. Vrijdag lekker gegeten en wijntjes gedronken met collega's, zaterdag vrij brak en lekker thuis gegeten met vriendinnetje E. en zondag schoonmaken, wassen, strijken, boenen, chillen, stad in, was ophangen, filmpje aan, boekje lezen in de zon, restjes van zaterdag opgewarmd en naar bed!

De stad in het weekend is voor mij NOT DONE! Ik heb een hekel aan hordes mensen die niet doorlopen en de weg versperren. Lees, ik ben speedy gonzales tijdens het shoppen en doe dat ook het liefst online. De Kalverstraat bereik ik via sluipweggetjes en eenmaal in die straat waan ik me langs de uiterste zijlijn naar mijn eindbestemming, believe me een Ferrari is er niks bij. Gisteren moest ik helaas iets ruilen bij de Bijenkorf en dat stel ik dan ook tot op het laatste moment uit. Buiten adem met zweetlip als gevolg doordat ik veeeel te hard fiets kom ik binnen en slaat de paniek toe. Snel naar de roltrap en THANK GOD was ik vrij snel aan de beurt en kon ik mij weer verplaatsen naar de achteruitgang. En dan heb je daar die patisserie waarbij de goddelijke bakkersgeuren mijn neus gevangen neemt en zonder twijfel koop ik als beloning voor mijn survival tussen de koopjesmensen een brownie. Ja die heeeeerlijke brownie waarbij je hardop wil schreeuwen: "alsof er een engeltje op mijn tong piest" Deze keer niet met pecannoten, maar met pinda's MMMMMM!

Zo dat moest ik even kwijt. Hij was heerlijk en binnen 1 minuut op. Soms moet je jezelf verwennen. Punt

PS. Volgend weekend ga ik zelf brownies maken en dat plaats ik uiteraard weer op de blog. Vast niet zo lekker als die van de Bijenkorf, maar ik ga keihard mijn best doen in de buurt te komen :)

1 opmerking:

You may also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...